Ads

15 December 2011

PERNAHKAH ANDA TERFIKIR???



  • Bagaimana pula kalau aku ada rakan-rakan yang terdekat??
  • Jiran-jiran dekat?? atau saudara-mara aku??
  • Kalau umur aku dah 30-40 tahun ke atas nanti, dah berapa banyak yang aku dah rugi??


Bagaimana pula dengan KEUNTUNGAN yang aku dapat bila beli kat kedai???

Anda tidak dapat sebarang untung bila topup di kedai malah semakin RUGI!!

Sam ada digunakan untuk DIRI SENDIRI, KELUARGA atau MASYARAKAT sekeliling???

Banyak tu aku sudah RUGI!!!

Berapa RIBU sudah dihabiskan tu!!!

Selama ini aku cuma kayakan penjual topup dan aku MENANGGUNG KERUGIAN tersebut!!!

Tidak pernahkah anda terfikir untuk jadikan ia sebagai DUIT TAMBAHAN anda sendiri???

Kan bagus kalau duit tersebut anda yang dapat dan gunakannya untuk bercuti bersama, keluar atau beli barangan keperluan, dan menggunakan WAKTU yang dibazirkan tersebut untuk sesuatu yang lebih BERMAKNA!!!???